Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Εγώ Δε Γνωρίζω Τας Σκέψεις Και Τα Έργα Αυτών...ΖΚΕ...

 



Ερώτησις:   Τι σημαίνουν τα γράμματα του ονόματος ΖΟΡΟΒΑΒΕΛ;

Απάντησις:  Ερμηνεία δια τον Ζοροβάβελ

ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ...

Ζ: Ζωή.

Ο: Ολοκληρωτική.

Ρ: Ρομφαία.

Ο: Ολοσχερής.

Β: Βασιλεύς.

Α: Αγάπης.

Β: Βασιλεία.

Ε: Ελληνικού.

Λ: Λαού.



ΠΡΟΦΗΤΗΣ  ΗΣΑΙΑΣ

᾿Ἰδοὺ γὰρ Κύριος ὡς πῦρ ἥξει 

καὶ ὡς καταιγὶς τὰ ἅρματα αὐτοῦ 

ἀποδοῦναι ἐν θυμῷ ἐκδίκησιν αὐτοῦ καὶ ἀποσκορακισμὸν αὐτοῦ ἐν φλογὶ πυρός.




Iδού ο Κυριος θα έλθη σαν φωτιά Καταστρεπτική δια τους Αμαρτωλούς.

Τα Άρματα του σαν φοβερή καταιγίδα, δια να αποδώση την

Πρέπουσαν Τιμωρίαν,

την Αποπομπήν και την Εξαφάνισιν των Αμαρτωλών...



ἐν γὰρ τῷ πυρὶ Κυρίου κριθήσεται πᾶσα ἡ γῆ 

καὶ ἐν τῇ ῥομφαίᾳ αὐτοῦ πᾶσα σάρξ· 

πολλοὶ τραυματίαι ἔσονται ὑπὸ Κυρίου.




κἀγὼ τὰ ἔργα αὐτῶν καὶ τὸν λογισμὸν αὐτῶν ἐπίσταμαι. 

ἔρχομαι συναγαγεῖν πάντα τὰ ἔθνη καὶ τὰς γλώσσας, 

καὶ ἥξουσι καὶ ὄψονται τὴν δόξαν μου.




Εγώ δε Γνωρίζω τας Σκέψεις και τα Έργα Αυτών, 

Θα Έλθω, δια να Συγκεντρώσω Όλα τα Έθνη και όλας τας Γλώσσας της Γης· 

και θα Έλθουν και θα ίδουν την Δόξαν μου



καὶ καταλείψω ἐπ᾿ αὐτῶν σημεῖα 

καὶ ἐξαποστελῶ ἐξ αὐτῶν σεσωσμένους εἰς τὰ ἔθνη 

 καὶ εἰς τὴν Ἑλλάδα καὶ εἰς τὰς νήσους τὰς πόῤῥω, 




Θα Κάμω και θα Δώσω εις Αυτούς Θαυμαστά Γεγονότα, 

Θα Αποστείλω από Αυτούς Σεσωσμένους εις τα Έθνη,

και εις την Ελλάδα και εις τας Μακρυνάς Νήσους της Μεσογείου...





οἳ οὐκ ἀκηκόασί μου τὸ ὄνομα οὐδὲ ἑωράκασί μου τὴν δόξαν, 

καὶ ἀναγγελοῦσι τὴν δόξαν μου ἐν τοῖς ἔθνεσι.




Προς Ανθρώπους, οι Οποίοι δεν έχουν μέχρι Σήμερον Ακούσει το Ονoμά μου 

Ούτε και έχουν Ίδει την Δόξαν μου.

Αυτοί θα Κηρύξουν την Δόξαν μου εις Αυτά τα Έθνη

 



6 σχόλια:

zkcome είπε...

Και της έδωσα χρόνο να μετανοήσει, αλλά δε θέλει να μετανοήσει από την πορνεία της. Ιδού, ρίχνω αυτήν στο κρεβάτι και αυτούς που μοιχεύουν μαζί της ρίχνω σε θλίψη μεγάλη, αν δε μετανοήσουν από τα έργα της. και τα παιδιά της θα τα χτυπήσω με θάνατο. Και θα γνωρίσουν όλοι ότι εγώ είμαι εκείνος που ερευνά νεφρά και καρδιές, και θα δώσω σε καθέναν από εσάς σύμφωνα με τα έργα σας.

PISTOS788 είπε...

zkcome!

ἐξεπέτασα τὰς χεῖράς μου ὅλην τὴν ἡμέραν πρὸς λαὸν ἀπειθοῦντα καὶ ἀντιλέγοντα, οἳ οὐκ

ἐπορεύθησαν ὁδῷ ἀληθινῇ, ἀλλ᾿ ὀπίσω τῶν ἁμαρτιῶν αὐτῶν.

ὁ λαὸς οὗτος ὁ παροξύνων με ἐναντίον ἐμοῦ διαπαντός,

αὐτοὶ θυσιάζουσιν ἐν τοῖς κήποις καὶ θυμιῶσιν ἐπὶ ταῖς πλίνθοις τοῖς δαιμονίοις,

ἃ οὐκ ἔστιν.

ΤΟΓΙΟ....

zkcome είπε...

彼の名前を持っている栄光

PISTOS788 είπε...

zkcome!


ALLELUIA

zkcome είπε...

http://immorfou.org.cy/newsvarious-articles/1255-lkjhg-sf.html


ΠΟΙΗΜΑ ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑΣ 27-3-2012

ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ

Πάρε μολύβι και χαρτί, τα ρήματα να γράψεις
είναι προς όφελος ψυχής για όποιον τα διαβάσει.

Μα είναι και προφητικά τα λόγια του Κυρίου,
γιατί κρύβουν μέσα τους τη σοφία, του θείου μεγαλείου.

Όποιος με εμένα ενωθεί με αγάπη και ειρήνη,
τίποτα να μη φοβηθεί σε ό,τι και να γίνει.

Το λέω αυτό γιατί έρχονται δεινά πολύ μεγάλα,
γιατί αίμα πολύ θα χυθεί μεσ’ στη φτωχή Ελλάδα.

Θα μπούνε μέσα στη βουλή όλοι οι πεινασμένοι,
χιλιάδες θα σφαχτούν, τί μακελειό τους περιμένει!

Έπειτα απ’ αυτό παιδάκια μου θάρθει ακυβερνησία,
αφού πολλοί πολιτικοί θα έχουν φύγει απ’ τη ζωή.

Για λίγο η χώρα αυτή δεν θα ‘ χει καπετάνιο,
και είναι επικίνδυνο ο εχθρός να έρθει από πάνω.
Ο πόλεμος, προ των πυλών, οι Τούρκοι παραμονεύουν,
και ψάχνουν μία αφορμή, αυτό πια περιμένουν.

Τότε, θα έρθει ο στρατός για λίγο να κυβερνήσει,
θα φύγουν τότε οι δανειστές και ήσυχη την Ελλάδα θα αφήσουν.

Θα φύγετε απ’ την Ε.Ε., θα κόψετε, τη δραχμή σας,
θα μείνετε μονάχοι σας αυτή θα είναι η τιμή σας.

Για να θυμηθείτε ξανά θρησκεία και πατρίδα,
να έρθετε εις εαυτόν σε προσευχή και σε νηστεία.

Όμως, δεν θα αποφύγετε τον φοβερό εχθρό σας,
οι Τούρκοι θα επιτεθούν να πάρουν τα νησιά σας.

Δεν θάναι για πολύ αυτό, γιατί φωτιά τους περιμένει,
από το στόλο το Ρωσικό αλλά και από τα δικά τους μέρη.

Θα τους αποδεκατίσουνε, δεν θα ’χουν που να πάνε,
ό,τι κακό σας έκαναν, τώρα θα το μετράνε.

Μέσα όμως σε όλα αυτά, η πείνα θα θερίζει,
Όποιος δεν έχει Χριστό και Παναγιά, στους δρόμους θα γυρίζει.

Γι’ αυτό εσείς παιδάκια μου, να λέτε λόγο θείο,
σ’ όποιον ζητά να μορφωθεί με θείο μεγαλείο.

Όποιος ζητήσει να με βρει, από Εμένα το Πνεύμα μου να πάρει,
τίποτα να μη φοβηθεί, θα έχει ό,τι ζητάει.

Να έχετε πίστη σταθερή και με κλειστά τα μάτια,
να αφεθείτε σε Εμέ, και Εγώ σας δίνω τα πάντα…

δεν έχει κρίση ο Θεός, τίποτα δεν του λείπει,
μπορεί να φροντίσει τον καθένα σας, να στείλει ό,τι του λείπει.

έτσι θα κάνω και σ’ αυτή την άθεη εποχή σας,
ανάλογα με την πίστη σας θα είμαι στη ζωή σας.

Θα είμαι σ’ όποιον με καλεί, σ’ όποιον είναι στην αγκαλιά μου,
Γιατί είμαι ο πατέρας σας και είστε τα παιδιά μου.

Ειρήνη να έχετε στην ψυχή και στην καρδιά αγάπη,
Για να περιφρουρείστε πάντοτε απ’ του εχθρού το μάτι.

Πρέπει να τα περάσετε όλα αυτά που σας είπα,
για να ‘ρθει η μετάνοια να κλείσει η μαύρη τρύπα,
αυτή που σας αποξένωσε από τη θεϊκή αγκαλιά μου,
γιατί μ’ απαρνηθήκατε και φύγατε από κοντά μου.

Έπειτα όμως απ’ αυτά, θα ‘ρθει η νηνεμία,
όταν σε μένα γυρίσετε θα έρθει η ευλογία.
Μεγάλη χώρα και ένδοξη θα γίνει η Ελλάδα,
με κυβερνήτη χριστιανό θα κάνει πράγματα μεγάλα.

Πλούτος στο υπέδαφος θα βρεθεί και λείψανα αγίων,
πλούσια χώρα θα γίνετε σε χρήμα αλλά και θείων μεγαλείων.

Τα αρχαία θα διδάσκονται σ’ ολόκληρο τον κόσμο,
παντού θα πάνε αποστολές να διδαχτεί το Ευαγγέλιο μόνο.

Η Ελλάδα θα γίνει ένδοξη αλλά και πολύ μεγάλη,
αφού πίσω θα πάρει πια τα εδάφη της που έχασε και πάλι.

Όλα αυτά θα γίνουνε γι’ αυτό προετοιμαστείτε,
για τα δεινά και τ’ άσχημα, αλλά και για τις μέρες τις ένδοξες που θα δείτε! Αμήν.

PISTOS788 είπε...

zkcome !

Τα αρχαία θα διδάσκονται σ’ ολόκληρο τον κόσμο,
παντού θα πάνε αποστολές να διδαχτεί το Ευαγγέλιο μόνο.

Η Ελλάδα θα γίνει ένδοξη αλλά και πολύ μεγάλη,
αφού πίσω θα πάρει πια τα εδάφη της που έχασε και πάλι.

Όλα αυτά θα γίνουνε γι’ αυτό προετοιμαστείτε,
για τα δεινά και τ’ άσχημα, αλλά και για τις μέρες τις ένδοξες που θα δείτε! Αμήν.


ΓΕΝΟΙΤΟ ΓΕΝΟΙΤΟ ΑΜΗΝ!!!

Fake Macedonia

Fake Macedonia

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ετικέτες

2012 (2) 888 (2) ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ (1) ΑΘΑΝΑΤΟΙ (1) ΑΙΩΡΗΣΗ (1) ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ; (5) ΑΛΛΑ ΝΕΑ.... (76) ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ (7) ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (10) ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ... (1) ΑΡΧΙΚΗ (1) ΑΣΚΗΤΙΚΑ (2) ΑΣΤΕΙΑ (17) ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ (7) ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ... (71) ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ. (5) ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ 'Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ... (2) ΓΙΑΤΙ; (4) ΓΙΟΡΤΙΝΑ (1) ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΣΕΥΧΗ (4) ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ (2) ΔΙΑΦΟΡΑ... (27) ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ (13) ΔΙΕΘΝΗ (8) ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ (1) ΔΥΝΑΤΑ... (16) Ε (1) Ε-ΞΥΠΝΑ... (1) ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ (1) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ (2) ΕΛΛΑΔΑ (54) ΕΛΠΙΔΑ (5) ΕΜΒΟΛΙΑ (3) ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. (7) ΕΞΥΠΝΑ (1) ΕΠΑΦΙΚΟΙ (5) ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ... (2) ΕΥΤΟΠΙΑ (1) ΖΕΠΠΕΛΙΝ (2) ΖΚΕ (39) ΖΚΕ... (20) ΖΩ ΣΤΟ ΝΗΣΙ (3) Η ΣΙΒΥΛΛΑ ΜΑΣ (1) ΗΘΙΚΑ (4) ΗΡΩΙΚΑ (12) ΘΑΛΑΣΣΑ (1) ΘΑΥΜΑ (8) ΙΜΙΑ (2) ΙΣΤΟΡΙΚΑ (2) ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ (3) ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (2) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (16) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ. (1) ΚΟΥΤΟΒΙΚ (3) ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ (2) ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ (2) ΜΑΓΕΙΑ (4) ΜΑΤΡΙΞ (1) ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ (31) ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ (5) ΝΑΖΙ UFO (3) ΝΑΖΙ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ (3) ΟΛΟΓΡΑΜΜΑ (7) ΟΜΑΔΑ-Ε (1) ΟΜΟ... (1) ΟΜΟΡΦΑ (6) ΟΡΓΗ. (1) ΟΥΑΙ (2) ΟΥΣΤ (1) ΟΥΣΤ. (1) ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ-ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ... (1) ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ (6) ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ (5) ΠΕΡΙΕΡΓΑ (16) ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ (63) ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (52) ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ (2) ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΨΕΜΑΤΑ (3) ΠΟΝΟΣ... (1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ (11) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. (8) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ (4) ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ (2) ΠΡΟΣΕΧΩΣ... (6) ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ (5) ΠΡΟΧΩ... (58) ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. (1) ΡΑΠ (1) ΡΟΜΠΟΤ (5) ΣΠΑΣΙΜΠΑ ΓΙΩΡΓΟΣ... (3) ΣΥΜΒΟΛΑ (1) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. (3) ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ... (8) ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ (20) ΣΥΝΤΟΜΑ... (1) ΣΧΕΣΕΙΣ (11) ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (9) ΤΟ ΕΛΕΟΣ (1) ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ... (7) ΤΟΓΙΟ (6) ΤΟΓΙΟ; (28) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (33) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΞΕΝΑ (12) ΤΣΙΠΑΚΙ... (7) ΥΓΕΙΑ. (1) ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ (1) ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΒΑΣΕΙΣ (2) ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ (1) ΦΟΒΙΕΣ (2) ΩΡΑΙΑ (44) BLUE BEAM (2) Chemtrails (3) Dr.MASARU EMOTO (1) H.A.A.R.P (2) THE ORION CONSPIRACY (1) Two Steps From Hell (6) UFOs (8) ZKE (6)

ΖΚΕ

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ,ΡΙΞΕ ΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ,ΚΛΕΙΣΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ.

ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ,ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΚΑΛΛΟΣ ΣΟΥ.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Αναγνώστες