Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Αδελφός, όταν με Αγάπην βοηθήται από τον Αδελφόν, είναι ωσάν Ωχυρωμένη και Απόρθητος Πόλις...




Το Πρόβλημα όταν έχεις Ανοιχτό Μυαλό είναι ότι Διάφοροι άνθρωποι έρχονται και Επιμένουν να Βάλουν Πράγματα Μέσα.
Terry Pratchett




Δημιουργούμε ένα Νέο Είδος Πολίτη. Που θα είναι Πολύ Εκλεκτικό για Δημητριακά και Αυτοκίνητα, αλλά Δεν θα έχει την Ικανότητα να Σκέφτεται.
Rod Serling,



Το Μυστικό του Δημαγωγού είναι να Φαίνεται τόσο Ηλίθιος, ώστε οι ακροατές του να Νομίζουν ότι είναι τόσο έξυπνοι όσο εκείνος.
Καρλ Κράους

















ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ...ΑΛΛΑ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΑΣ...ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ...








ἀδελφὸς ὑπὸ ἀδελφοῦ βοηθούμενος ὡς πόλις ὀχυρὰ καὶ ὑψηλή...



Αδελφός, όταν με Αγάπην βοηθήται από τον Αδελφόν, είναι ωσάν Ωχυρωμένη και Απόρθητος Πόλις...






8 σχόλια:

zkcome είπε...

Πατέρα άγιε, τήρησέ τους στο όνομά σου που μου έχεις δώσει, για να είναι ένα καθώς εμείς. Όταν ήμουν μαζί τους, εγώ τους τηρούσα στο όνομά σου αυτούς που μου έχεις δώσει, και τους φύλαξα, και κανείς από αυτούς δε χάθηκε παρά μόνο ο γιος της απώλειας, για να εκπληρωθεί η Γραφή. Τώρα, όμως, προς εσένα έρχομαι, και αυτά τα λαλώ μέσα στον κόσμο, για να έχουν τη χαρά τη δική μου ολοκληρωμένη μέσα τους. Εγώ τους έχω δώσει το λόγο σου, και ο κόσμος τούς μίσησε, γιατί δεν είναι από τον κόσμο καθώς εγώ δεν είμαι από τον κόσμο. Δεν παρακαλώ να τους πάρεις από τον κόσμο, αλλά να τους φυλάξεις από τον Πονηρό. Από τον κόσμο δεν είναι καθώς εγώ δεν είμαι από τον κόσμο. Αγίασέ τους μέσω της αλήθειας. ο λόγος ο δικός σου είναι αλήθεια. Καθώς εμένα απέστειλες στον κόσμο κι εγώ απέστειλα αυτούς στον κόσμο. Και για χάρη τους εγώ αγιάζω τον εαυτό μου, για να είναι και αυτοί αγιασμένοι μέσα στην αλήθεια.
Και δεν παρακαλώ γι' αυτούς μόνο, αλλά και για εκείνους που πιστεύουν μέσω του λόγου τους σ' εμένα: να είναι όλοι ένα, καθώς εσύ, Πατέρα, είσαι μέσα μου κι εγώ μέσα σου, έτσι και αυτοί να είναι ένα μέσα μας, για να πιστεύει ο κόσμος ότι εσύ με απέστειλες. Κι εγώ τη δόξα που μου έχεις δώσει τους την έχω δώσει, για να είναι ένα καθώς εμείς είμαστε ένα. Εγώ μέσα τους κι εσύ μέσα μου, για να είναι τελειοποιημένοι σε ένα, ώστε να καταλαβαίνει ο κόσμος ότι εσύ με απέστειλες και ότι τους αγάπησες καθώς εμένα αγάπησες.
Πατέρα, αυτοί που μου έχεις δώσει, θέλω όπου είμαι εγώ κι εκείνοι να είναι μαζί μου, για να βλέπουν τη δόξα τη δική μου που μου έχεις δώσει, γιατί με αγάπησες πριν από τη δημιουργία του κόσμου. Πατέρα δίκαιε, αν και ο κόσμος δε σε γνώρισε, εγώ όμως σε γνώρισα, και αυτοί γνώρισαν ότι εσύ με απέστειλες. Και γνώρισα σ' αυτούς το όνομά σου και θα τους το γνωρίζω, για να είναι η αγάπη με την οποία με αγάπησες μέσα τους κι εγώ να είμαι μέσα τους.

PISTOS788 είπε...

zkcome!

ΦΟΥΤΖΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ...

Πατέρα, αυτοί που μου έχεις δώσει, θέλω όπου είμαι εγώ κι εκείνοι να είναι μαζί μου, για να βλέπουν τη δόξα τη δική μου που μου έχεις δώσει, γιατί με αγάπησες πριν από τη δημιουργία του κόσμου.

Πατέρα δίκαιε, αν και ο κόσμος δε σε γνώρισε, εγώ όμως σε γνώρισα, και αυτοί γνώρισαν ότι εσύ με απέστειλες. Και γνώρισα σ' αυτούς το όνομά σου και θα τους το γνωρίζω, για να είναι η αγάπη με την οποία με αγάπησες μέσα τους κι εγώ να είμαι μέσα τους.

ΤΙ ΚΑΛΟ...

Σ είπε...

Οι κνίτες διώχνουν 8 Έλληνες εργαζόμενους, 8 έντιμους αστυνομικούς που έκαναν το καθήκον τους, επιάσαν και αφοπλίσαν τον ναρκομανή ληστη και παρα λίγο δολοφόνο Ζακ. Υ.Γ. 8 να ειναι και οι Αιώνες που θαθα ψοφά στην Γυάρο, Απάνθρωπη, τιποτένιοι κερατολάγνοι.-

PISTOS788 είπε...

Σ!

ΟΙ ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΜΕΝΟΙ...ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ...ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΩΡΑ...ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ...

PISTOS788 είπε...


Οργή και αγανάκτηση στη Θράκη για τις ουρές χιλιομέτρων των Ελλήνων στην Τουρκία: «Πάρτε δώρο γλυκό για την ξεφτίλα σας»


Tί και αν ο Ρ.Τ.Ερντογάν χρησιμοποιεί κάθε διαθέσιμο oικονομικό πόρο για την κατασκευή όπλων απειλώντας την Ελλάδα; Οι Έλληνες γυρίζουν την πλάτη στα μαγαζιά της χώρας και πάνε στην Τουρκία.


Στα Τελωνεία του Έβρου η κίνηση έχει αυξηθεί κατακόρυφα τις τελευταίες ημέρες από Έλληνες που επιλέγουν να επισκεφθούν την γειτονική Τουρκία προκειμένου να πραγματοποιήσουν τις εορταστικές τους αγορές.

Στο Τελωνείο Καστανεών τα αυτοκίνητα τις τελευταίες ημέρες σχηματίζουν ουρές, με μεγάλη αναμονή για τους οδηγούς που μαζικά συρρέουν στη γειτονική χώρα.

Οι Έλληνες οδηγοί μάλιστα δεν προέρχονται μόνο από τον Εβρο, αλλά και από όλη τη Θράκη.

Στις Καστανιές τις τελευταίες ημέρες τα αυτοκίνητα σχηματίζουν ουρές και υπάρχει μεγάλη αναμονή για τους οδηγούς από όλη τη Θράκη που συρρέουν μαζικά στην Τουρκία, σύμφωνα με την ιστοσελίδα e-evros.


Η κατάσταση δεν διαφοροποιείται σημαντικά στο Τελωνείο Κήπων, όπου την 1η και 2η μέρα μετά τα Χριστούγεννα επικρατούσε το αδιαχώρητο, με πάνω από 1.000 αυτοκίνητα την ημέρα να πραγματοποιούν έξοδο προς την Τουρκία.

Η πλειονότητα των εκδρομέων επιστρέφουν το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των οδηγών αλλά και των αστυνομικών και τελωνειακών από το πλήθος των οχημάτων.

Σε ό,τι αφορά τους Τούρκους και ενώ τα ξενοδοχεία της Αλεξανδρούπολης παραμένουν γεμάτα, το μεγάλο «κύμα» αναμένεται να εισέλθει τις επόμενες 3 ημέρες, για τον εορτασμό της Πρωτοχρονιάς.

Επιχειρηματίες του Έβρου ντύθηκαν Αη-Βασίληδες και κερνάνε στα σύνορα τους Έλληνες που ψωνίζουν στην Τουρκία

Ένα πρωτοφανές σκηνικό έχει στηθεί από το πρωί στο Τελωνείο Καστανιών στο Βόρειο Έβρο, με χιουμοριστικές αλλά και απολύτως σοβαρές διαστάσεις.



Επιχειρηματίες από την Ορεστιάδα λοιπόν, αποφάσισαν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα προς όλους τους Εβρίτες και Θρακιώτες συμπολίτες τους επιλέγουν να πραγματοποιήσουν τις εορταστικές αγορές τους στην Τουρκία. Οι καταστηματάρχες, αφού όλοι τους ντύθηκαν με τη στολή του Αη – Βασίλη, χαιρετούν από το πρωί τους οδηγούς που περιμένουν στην αναμονή για να περάσουν τα σύνορα, κερνώντας τους μάλιστα από ένα μπουκαλάκι νερό αλλά και ζαχαρωτά!

«Είπαμε να κάνουμε την αναμονή τους λίγο πιο εύκολη! Ως Εμπορικός Σύλλογος, μοιράζουμε νερά και ζαχαρωτά και τους ευχόμαστε καλή χρονιά», δηλώνει ο Γιώργος Αραμπατζής, επιχειρηματίας με κατάστημα ρούχων στην Ορεστιάδα.

Παρά τα χαμόγελα όμως και την πλάκα, οι επαγγελματίες νιώθουν τουλάχιστον πικραμένοι και απογοητευμένοι από την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, αφού όπως λένε οι συμπολίτες τους γυρίζουν την πλάτη.

«Το 90% των επισκεπτών στην τουρκική αγορά είναι Έλληνες συνταξιούχοι & δημόσιοι υπάλληλοι. Ο ελληνικός λαός βγάζει χρήματα με τόσο κόπο, και πάει και τα αφήνει στον Ερντογάν, σε αυτόν που μας απειλεί, που μέχρι πριν μερικούς μήνες είχε αιχμάλωτους 2 Έλληνες στρατιώτες. Αλλά εμείς ευχόμαστε καλή χρονιά στον κόσμο, και τους προκαλούμε να το σκεφτούνε από μόνοι τους», επισημαίνει ο ίδιος.

Ποια ήταν τώρα η αντίδραση του κόσμου; «Γέλιο, τύψεις, αδιαφορία, πάντως όλοι πήραν τα γλυκά! Θα είμαστε εδώ μέχρι το βράδυ και θα τους κερνάμε και στην επιστροφή!».

Υπάρχει πάντως και μια ακόμα διάσταση, την οποία υπενθυμίζουν κάποιοι έμποροι και καταστηματάρχες στην Ορεστιάδα και γενικότερα στο νομό. Σε λίγο καιρό που θα αρχίσουν οι χοροεσπερίδες και οι… πίτες των διαφόρων συλλόγων, οι διοικήσεις τους θα πηγαίνουν στα καταστήματα ζητώντας προσφορά δώρων για να κληρώσουν στις εκδηλώσεις αυτές. “Αν τους στείλουμε και εμείς να ζητήσουν δώρο από τον Οσμάν, τον Αλή και τον Μεχμέτ στην Αδριανούπολη, πως θα τους φανεί. Δεν θα εκνευριστούν”; είναι ένα από τα χαρακτηριστικά σχόλια.

PISTOS788 είπε...

ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΛΟΙΠΟΝ...

Σ είπε...

Το σκίτσο του Αρκά με τα βόδια, τα λέει όλα.

PISTOS788 είπε...

Σ!

Όλοι συνεργήσαμε για να καταντήσει η ζωή έτσι που κατήντησε.

“ Στο όνομα της αλήθειας, ας μου συγχωρηθεί η σημερινή οργή, οργή ιερή και χίλιες φορές δίκαιη. Χρόνια τώρα κάνω υπομονή, για να αποθρασύνονται ολοένα αυτά τα φουσκωμένα χαρτοφάναρα.

Η Ελλάδα είναι εκεινού που δωρίζει σ αυτή έργα τιμημένα, καμωμένα με αίμα και με υπομονή, έργα που τα κάνει μονάχα η αγάπη.

Δεν έχει κανένα δικαίωμα απάνω στην Ελλάδα ο “γυμνοσάλιαγκας”, που τον καθίζει στην “έδρα” κάποιος ασήμαντος πολιτικός.

Αυτά τα πρόσωπα, τα πήρανε δεν ξέρω ποιοί από τις επαρχίες, κάτι δασκαλάκια φοβισμένα και τα θρονιάσανε στο υπουργείο, στα Πανεπιστήμια και στ άλλα πόστα της Πολιτείας, και γινήκανε αυτά τα ψοφίμια, θηρία ανήμερα, να καταξεσκίσουν κάθε άξιον εργάτη…

Καθαρίσετε από τη πνευματική πανούκλα την Ελλάδα, για να μπορέσουνε να δουλέψουνε οι άξιοι δουλευτάδες. Αυτά τα σκουλήκια, για να σώσουνε τη τιποτένια ύπαρξή τους, δεν αφήνουνε καμμιά άξια ψυχή να ορθοποδήσει, από συμφέρον και από φθόνο.

Όλοι τούτοι οι πνευματικοί σαλταδόροι έχουνε πιάσει τα πόστα, όλα τα πόστα, κι η δύναμή τους είναι η ιερή συμμαχία που έχουνε κάνει μεταξύ τους, ενώ ο καθένας είναι σαν μια μυζήθρα, που παριστάνει το κάστρο.

Αλλά είναι δεμένοι μεταξύ τους, όπως είναι οι κάμπιες κολλημένες η μια στο πισινό της άλλης. Μόλις τις χωρίσει κανένας ψοφάνε. Έτσι πρέπει να γίνει και με τις ανθρωποκάμπιες που μαραζώνουνε το πνευματικό ολόδροσο δέντρο της φυλής μας.

Τίμια αδέρφια μου, Έλληνες καθαρογεννημένοι, ξεριζώστε αυτά τα φαρμακερά βρωμοχόρταρα!”

Ποιός φταίγει γι’ αυτή την κατάσταση; Όλοι μας.

Όλοι συνεργήσαμε για να καταντήσει η ζωή έτσι που κατήντησε. Όλοι δουλέψαμε για να χτισθεί τούτος ο τερατώδικος πύργος του Βαβέλ.

Άλλοι κουβαλήσανε για πέτρες τις πετρωμένες και αναίσθη­τες καρδιές τους, άλλοι κουβαλήσανε λάσπη από τα κατάβαθά τους που φωλιάζουνε τα βρωμερά πάθη. Εκείνος ο παλιός πύργος του Βαβέλ ρήμαξε κι εξαφανίσθηκε. Μα τούτος θα στέκεται ασάλευ­τος, κι οι άνθρωποι ολοένα θα τον κάνουνε πιο ψηλόν, με σκοπό να χτυπήσουνε τον Θεό.

Εσείς που θλιβόσαστε και πονάτε γι’ αύτη την κατάσταση, καλά κάνετε να λυπόσαστε, μα μην ονειρευόσαστε πως θάρθουνε καλύτερες μέρες για τον κόσμο. Ο κόσμος τρέχει σαν τρελλός.

Κατά μεν τη δική του γνώμη ανηφορίζει στον θρίαμβο, κατά δε τη δική σας γνώμη κατηφορίζει στα τάρταρα και στον χαμό. Ποιός από τους δυο έχει δίκιο, μοναχά ο Θεός το γνωρίζει.

Αυτό το τρέ­ξιμο δεν θα πάψει ως την τελευταία μέρα, που θα λάμψει η αλή­θεια και θα δικαιωθούνε όσοι την πιστέψανε σωστά, και μαρτυρήσανε γι’ αυτή και εμπαιχτήκανε γι’ αυτή.

Ίσως νάρχεται κιόλας ο Αντίχριστος. Τα σημεία και τα τέρατα που προφητεύτηκε πως θα κάνει αρχίσανε να φανερώνουνται. Η επιστήμη βασιλεύει κι η αθεΐα βασιλεύει μαζί της.

Μια βροντερή φωνή ακούγεται από πάνω, μα την ακούνε μόνο εκείνοι, που έχουνε αυτιά για να την ακούσουνε. Και λέγει: «Να, έρχομαι σαν τον κλέφτη. Καλότυχος εκείνος που ξαγρυπνά και βαστά καθαρά τα φορέματά του.

Ο καιρός είναι κοντά. Ο ά­δικος ας αδικήσει ακόμα, κι ο βρωμερός ας βρωμισθεί ακόμα, κι ο δίκαιος ας κάνει δικαιοσύνη ακόμα, κι ο άγιος ας αγιάσει ακόμα. Να, έρχομαι γρήγορα!».

Ναι, ο κόσμος δεν αλλάζει πορεία. Ας μην περιμένουμε πια τίποτα καλύτερο, θα πηγαίνουμε ολοένα στα χειρότερα. Ανήφο­ρος πια δεν υπάρχει. Μοναχά κατήφορος.

Όσοι έχουνε μέσα τους τον φόβο του Θεού, αυτοί οι λίγοι θ’ απομείνουνε, «το μικρόν ποίμνιον» που είπε ο Χριστός. Κι αν γράφουμε, γι’ αυτούς γράφουμε και για τους ίδιους τους εαυτούς μας που κιντυνεύουμε να αρπα­χτούμε από τα δίχτυα πούναι μπλεγμένοι εκείνοι που θέλουμε να δασκαλέψουνε. Για να καθόμαστε ανύσταχτοι.΄΄

από το βιβλίο του Φώτη Κόντογλου “Μυστικά Άνθη”

Fake Macedonia

Fake Macedonia

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ετικέτες

2012 (2) 888 (2) ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ (1) ΑΘΑΝΑΤΟΙ (1) ΑΙΩΡΗΣΗ (1) ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ; (5) ΑΛΛΑ ΝΕΑ.... (76) ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ (7) ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (10) ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ... (1) ΑΡΧΙΚΗ (1) ΑΣΚΗΤΙΚΑ (2) ΑΣΤΕΙΑ (17) ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ (7) ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ... (71) ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ. (5) ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ 'Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ... (2) ΓΙΑΤΙ; (4) ΓΙΟΡΤΙΝΑ (1) ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΣΕΥΧΗ (4) ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ (2) ΔΙΑΦΟΡΑ... (27) ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ (13) ΔΙΕΘΝΗ (8) ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ (1) ΔΥΝΑΤΑ... (16) Ε (1) Ε-ΞΥΠΝΑ... (1) ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ (1) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ (2) ΕΛΛΑΔΑ (54) ΕΛΠΙΔΑ (5) ΕΜΒΟΛΙΑ (3) ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. (7) ΕΞΥΠΝΑ (1) ΕΠΑΦΙΚΟΙ (5) ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ... (2) ΕΥΤΟΠΙΑ (1) ΖΕΠΠΕΛΙΝ (2) ΖΚΕ (39) ΖΚΕ... (20) ΖΩ ΣΤΟ ΝΗΣΙ (3) Η ΣΙΒΥΛΛΑ ΜΑΣ (1) ΗΘΙΚΑ (4) ΗΡΩΙΚΑ (12) ΘΑΛΑΣΣΑ (1) ΘΑΥΜΑ (8) ΙΜΙΑ (2) ΙΣΤΟΡΙΚΑ (2) ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ (3) ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (2) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (16) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ. (1) ΚΟΥΤΟΒΙΚ (3) ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ (2) ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ (2) ΜΑΓΕΙΑ (4) ΜΑΤΡΙΞ (1) ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ (31) ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ (5) ΝΑΖΙ UFO (3) ΝΑΖΙ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ (3) ΟΛΟΓΡΑΜΜΑ (7) ΟΜΑΔΑ-Ε (1) ΟΜΟ... (1) ΟΜΟΡΦΑ (6) ΟΡΓΗ. (1) ΟΥΑΙ (2) ΟΥΣΤ (1) ΟΥΣΤ. (1) ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ-ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ... (1) ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ (6) ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ (5) ΠΕΡΙΕΡΓΑ (16) ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ (63) ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (52) ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ (2) ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΨΕΜΑΤΑ (3) ΠΟΝΟΣ... (1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ (11) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. (8) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ (4) ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ (2) ΠΡΟΣΕΧΩΣ... (6) ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ (5) ΠΡΟΧΩ... (58) ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. (1) ΡΑΠ (1) ΡΟΜΠΟΤ (5) ΣΠΑΣΙΜΠΑ ΓΙΩΡΓΟΣ... (3) ΣΥΜΒΟΛΑ (1) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. (3) ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ... (8) ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ (20) ΣΥΝΤΟΜΑ... (1) ΣΧΕΣΕΙΣ (11) ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (9) ΤΟ ΕΛΕΟΣ (1) ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ... (7) ΤΟΓΙΟ (6) ΤΟΓΙΟ; (28) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (33) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΞΕΝΑ (12) ΤΣΙΠΑΚΙ... (7) ΥΓΕΙΑ. (1) ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ (1) ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΒΑΣΕΙΣ (2) ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ (1) ΦΟΒΙΕΣ (2) ΩΡΑΙΑ (44) BLUE BEAM (2) Chemtrails (3) Dr.MASARU EMOTO (1) H.A.A.R.P (2) THE ORION CONSPIRACY (1) Two Steps From Hell (6) UFOs (8) ZKE (6)

ΖΚΕ

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ,ΡΙΞΕ ΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ,ΚΛΕΙΣΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ.

ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ,ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΚΑΛΛΟΣ ΣΟΥ.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Αναγνώστες