Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

What did I take from you? What did you loose? ΤΙ ΕΧΑΣΕΣ; ΤΙ ΣΟΥ ΠΗΡΑΝ;




Κώστας Τριπολίτης
Ο ΠΕΡΙ ΠΡΟΔΟΣΊΑΣ ΛΌΓΟΣ

Απ’ όλα τα χρώματα της προδοσίας
ξέρε τουλάχιστον την απόχρωση που θα διαλέξεις.
Το μαύρο του μίσους;
Το πράσινο της ζήλιας;
Το κόκκινο του πάθους;
Της αρρώστιας το κίτρινο;
Το λευκό της άγνοιας…
Το γκρίζο της λογικής;
Πάντα χρειάζεται μια σημαία απελπισίας.


Όσοι σε πρόδωσαν σε πρόδωσαν.
Η ζωή έτσι είναι φτιαγμένη
με μικρές και μεγάλες προδοσίες
κάθε μέρα, κάθε στιγμή.
Κράτησέ τες σαν σκληρή ανάμνηση
και τιμώρησε με την πιο βαριά λήθη τον προδότη.
Είναι βέβαιο πως και αυτός το ίδιο θα κάνει.










Δεν είναι μοναχικό άθλημα η προδοσία.
Έχει συναθλητές πλήθος:
Τα πολλά λόγια. Τις μεγάλες υποσχέσεις. Τις μισές πράξεις. Τα γυάλινα όνειρα.
Έχει φίλαθλους θεατές που χειροκροτούν το ευγενές πάθος και την προσπάθεια
και που εκτιμούν απολύτως το τελικό αποτέλεσμα:

Την προδοσία να τερματίζει πριν απ’ τον προδότη.
Τον προδότη να τερματίζει μετά τον προδιδόμενο.
Με ή χωρίς στεφάνι, μετάλλια ή και αργύρια.



Ο προδότης είναι πάντα κάποιος που σου μοιάζει
και σε προδίδει γιατί δεν πιστεύει ότι του μοιάζεις εσύ
αφού δεν είχες την προνοητικότητα να τον προδώσεις πρώτος
να του προσφέρεις το άλλοθι ότι σε πρόδωσε αμυνόμενος.

Υπάρχει κάποτε και η νοσταλγία της προδοσίας.
Η νοσταλγία για τις προσδοκίες που δεν εκπληρώθηκαν.
Η νοσταλγία γι αυτό που ήσουν γι αυτό που άξιζες να προδοθείς.
Και το κατάλαβες αργά.


Το μέλλον δεν προδίδει ποτέ γιατί δεν έχει ακόμη υπάρξει.
Εν τούτοις, πάντα μπορεί να ελπίζει κανείς.



4 σχόλια:

zkcome είπε...

Ο ΜΕΝ ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΥΠΑΓΕΙ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΝ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ, ΟΥΑΙ ΔΕ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΕΚΕΙΝΟΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Ο ΥΙΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ. ΚΑΛΟΝ ΗΤΟ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΝ ΕΚΕΙΝΟΝ ΑΝ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΓΕΝΝΗΘΗ.

Μπατσιώκης Γιώργος είπε...

Πλάνη, αγαπητέ μοι.....!!!

Με βρήκες ή σε βρήκα, το θέμα είναι ότι η ταύτιση μας πρόλαβε!

Αγάπη στον πλησίον σημαίνει ότι αγαπώ και δέχομαι τον πλησίον μου χωρίς να τον κρίνω, χωρίς να θέλω να τον διορθώσω, χωρίς να περιμένω ανταπόδοση της αγάπης μου. Σημαίνει ότι μπορώ να σταθώ δίπλα του με απλότητα, με κατανόηση, χωρίς εγωισμούς, χωρίς να νιώθω την ανάγκη να προστατευτώ από τυχόν πράξεις του. Δείχνω απαντοχή στις δυσκολίες που μπορεί να μου φέρνει, δεν ταράζομαι όταν δεν μπορώ να συνενοηθώ μαζί του, δεν αναστατώνομαι από την συμπεριφορά του, όποια και αν είναι. Κατανοώ τον κτύπο του θεϊκού πόθου μέσα του και μπορώ να δω πέραν από τα εξωτερικά την εσωτερική του γλυκύτητα έστω και αν είναι καλά κρυμμένη. Δεν στέκομαι στην εξωτερική αμαρτία, αλλά χωρίς να την ασπάζομαι την προσπερνώ και βλέπω την βαθιά εσωτερική του αναζήτηση, που δεν είναι άλλη από την αναζήτηση του Θεού, με λαθεμένο ίσως τρόπο. Αλλά για να μπορέσω να βιώσω έτσι την αγάπη στον πλησίον μου πρέπει πρώτα να έχω καταλάβει καλά τις δικές μου αδυναμίες, τα δικά μου λάθη και πάθη, τις δικές μου αμαρτίες. Να έχω αισθανθεί την πτώση μου αλλά και την αγωνία μου να σηκωθώ, ώστε να μπορώ να νιώσω αγάπη και συμπάθεια στην πτώση του άλλου. Να έχω βιώσει την τραγικότητα της ζωής στην κόλαση, που είναι η ζωή μακριά από τον θεό, για να μπορώ να νιώθω, να συμπάσχω και να αγαπώ τον αδελφό μου, που χτυπιέται στον ίδιον με μένα αγώνα αναζήτησης του Θεού. (αγάπη, πλησίον, αναζήτηση).
Μετά το προπατορικό αμάρτημα έχοντας την γνώση, ας προσέξουμε να μην πούμε το "Και έσται η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης"!

Αυτό που μου πήραν ή που θέλουν να μου πάρουν είναι ένα ψέμα και μισό...!
Καλό βράδυ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ!

PISTOS788 είπε...

!zkcome

30 ΑΡΓΥΡΙΑ...

ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΑΓΑΠΗΣΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ...ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ,ΚΑΝΕΙΣ...

ΤΟΓΙΟ;;;

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΦΟΥΤΖΙ ΜΟΥ!

PISTOS788 είπε...

BornGR!

ΣΩΣΤΟΣ Ο ΜΠΡΟ ΜΟΥ...

Να αγαπάς τους εχθρούς σου, για την περίπτωση που οι φίλοι σου αποδειχτούν καθίκια...

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΠΡΑΔΕΡΑΚΟ ΜΟΥ!

Fake Macedonia

Fake Macedonia

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ετικέτες

2012 (2) 888 (2) ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ (1) ΑΘΑΝΑΤΟΙ (1) ΑΙΩΡΗΣΗ (1) ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ; (5) ΑΛΛΑ ΝΕΑ.... (76) ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ (7) ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (10) ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ... (1) ΑΡΧΙΚΗ (1) ΑΣΚΗΤΙΚΑ (2) ΑΣΤΕΙΑ (17) ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ (7) ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ... (71) ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ. (5) ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ 'Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ... (2) ΓΙΑΤΙ; (4) ΓΙΟΡΤΙΝΑ (1) ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΣΕΥΧΗ (4) ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ (2) ΔΙΑΦΟΡΑ... (27) ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ (13) ΔΙΕΘΝΗ (8) ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ (1) ΔΥΝΑΤΑ... (16) Ε (1) Ε-ΞΥΠΝΑ... (1) ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ (1) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ (2) ΕΛΛΑΔΑ (54) ΕΛΠΙΔΑ (5) ΕΜΒΟΛΙΑ (3) ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. (7) ΕΞΥΠΝΑ (1) ΕΠΑΦΙΚΟΙ (5) ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ... (2) ΕΥΤΟΠΙΑ (1) ΖΕΠΠΕΛΙΝ (2) ΖΚΕ (39) ΖΚΕ... (20) ΖΩ ΣΤΟ ΝΗΣΙ (3) Η ΣΙΒΥΛΛΑ ΜΑΣ (1) ΗΘΙΚΑ (4) ΗΡΩΙΚΑ (12) ΘΑΛΑΣΣΑ (1) ΘΑΥΜΑ (8) ΙΜΙΑ (2) ΙΣΤΟΡΙΚΑ (2) ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ (3) ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (2) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (16) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ. (1) ΚΟΥΤΟΒΙΚ (3) ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ (2) ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ (2) ΜΑΓΕΙΑ (4) ΜΑΤΡΙΞ (1) ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ (31) ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ (5) ΝΑΖΙ UFO (3) ΝΑΖΙ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ (3) ΟΛΟΓΡΑΜΜΑ (7) ΟΜΑΔΑ-Ε (1) ΟΜΟ... (1) ΟΜΟΡΦΑ (6) ΟΡΓΗ. (1) ΟΥΑΙ (2) ΟΥΣΤ (1) ΟΥΣΤ. (1) ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ-ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ... (1) ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ (6) ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ (5) ΠΕΡΙΕΡΓΑ (16) ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ (63) ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (52) ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ (2) ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΨΕΜΑΤΑ (3) ΠΟΝΟΣ... (1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ (11) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. (8) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ (4) ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ (2) ΠΡΟΣΕΧΩΣ... (6) ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ (5) ΠΡΟΧΩ... (58) ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. (1) ΡΑΠ (1) ΡΟΜΠΟΤ (5) ΣΠΑΣΙΜΠΑ ΓΙΩΡΓΟΣ... (3) ΣΥΜΒΟΛΑ (1) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. (3) ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ... (8) ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ (20) ΣΥΝΤΟΜΑ... (1) ΣΧΕΣΕΙΣ (11) ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (9) ΤΟ ΕΛΕΟΣ (1) ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ... (7) ΤΟΓΙΟ (6) ΤΟΓΙΟ; (28) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (33) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΞΕΝΑ (12) ΤΣΙΠΑΚΙ... (7) ΥΓΕΙΑ. (1) ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ (1) ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΒΑΣΕΙΣ (2) ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ (1) ΦΟΒΙΕΣ (2) ΩΡΑΙΑ (44) BLUE BEAM (2) Chemtrails (3) Dr.MASARU EMOTO (1) H.A.A.R.P (2) THE ORION CONSPIRACY (1) Two Steps From Hell (6) UFOs (8) ZKE (6)

ΖΚΕ

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ,ΡΙΞΕ ΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ,ΚΛΕΙΣΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ.

ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ,ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΚΑΛΛΟΣ ΣΟΥ.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Αναγνώστες