Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Ο Όλιγοστὸς ἔσται εἰς Χιλιάδας καὶ ὁ Ελάχιστος εἰς ἔθνος Μέγα...



κἀγὼ τὰ ἔργα αὐτῶν καὶ τὸν λογισμὸν αὐτῶν ἐπίσταμαι...


Εγώ δε γνωρίζω τας σκέψεις και τα έργα αυτών...


ΚΑΠΟΤΕ ΑΣΚΗΤΕΣ ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΙ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΕΝΙΑ.

ΕΝΑΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ΕΙΠΕ

-ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΚΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.

ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΣΚΗΤΕΣ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝ

-ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.

ΕΚΕΙΝΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ

-ΜΟΝΟ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΘΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΘΕΟ…

ΟΙ ΑΣΚΗΤΕΣ ΞΑΝΑΡΩΤΗΣΑΝ

-ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΑΠΟΓΙΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΡΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΕΤΑ…


Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΣΚΗΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ

-ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

ΓΕΝΙΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΑ ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ ΤΟΥ.

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ Η ΦΑΥΛΟΤΗΤΑ ΘΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ…ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΘΑ ΥΠΟΒΛΗΘΟΥΝ

ΣΕ ΜΙΑ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ…



ΟΣΟΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ ΑΞΙΟΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ

Ο,ΤΙ ΥΠΗΡΞΑΜΕ ΠΟΤΕ ΕΜΕΙΣ Ή ΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ.

ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΟΥΝ ΠΙΟ ΕΝΑΡΕΤΟΙ…



ἔρχομαι συναγαγεῖν πάντα τὰ ἔθνη καὶ τὰς γλώσσας, καὶ ἥξουσι καὶ ὄψονται τὴν δόξαν μου.


καὶ καταλείψω ἐπ᾿ αὐτῶν σημεῖα καὶ ἐξαποστελῶ ἐξ αὐτῶν σεσωσμένους εἰς τὰ ἔθνη, εἰς Θαρσὶς καὶ Φοὺδ καὶ Λοὺδ καὶ Μοσὸχ καὶ εἰς

Θοβὲλ καὶ εἰς τὴν Ἑλλάδα καὶ εἰς τὰς νήσους τὰς πόῤῥω, οἳ οὐκ ἀκηκόασί μου τὸ ὄνομα οὐδὲ ἑωράκασί μου τὴν δόξαν, καὶ ἀναγγελοῦσι

τὴν δόξαν μου ἐν τοῖς ἔθνεσι.


Θα κάμω και θα δώσω εις αυτούς θαυμαστά γεγονότα, θα αποστείλω από αυτούς σεσωσμένους εις τα έθνη, εις Θαρσίς και Φουδ και Λουδ και

Μοσόχ, εις Θοβέλ και εις την Ελλάδα και εις τας μακρυνάς νήσους της Μεσογείου και τα παράλια, προς ανθρώπους, οι οποίοι δεν έχουν

μέχρι σήμερον ακούσει το ‘Ονομα μου ούτε και έχουν ίδει την δόξαν μου. Οι απόστολοί μου αυτοί θα κηρύξουν την δόξαν μου εις αυτά τα

έθνη.

ἐγγίζει ταχὺ ἡ δικαιοσύνη μου, καὶ ἐξελεύσεται ὡς φῶς τὸ σωτήριόν μου καὶ εἰς τὸν βραχίονά μου ἔθνη ἐλπιοῦσιν· ἐμὲ νῆσοι ὑπομενοῦσι

καὶ εἰς τὸν βραχίονά μου ἐλπιοῦσιν.



ἀκούσατέ μου, οἱ εἰδότες κρίσιν, λαός μου, οὗ ὁ νόμος μου ἐν τῇ καρδίᾳ ὑμῶν·

μὴ φοβεῖσθε ὀνειδισμὸν ἀνθρώπων καὶ τῷ φαυλισμῷ αὐτῶν

μὴ ἡττᾶσθε.



ὁ ὀλιγοστὸς ἔσται εἰς χιλιάδας καὶ ὁ ἐλάχιστος εἰς ἔθνος μέγα·

ἐγὼ Κύριος κατὰ καιρὸν συνάξω αὐτούς.

ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΣΑΙΑΣ.

9 σχόλια:

zkcome είπε...

Και άλλα πρόβατα έχω που δεν είναι από την αυλή αυτή. Κι εκείνα πρέπει να φέρω, και τη φωνή μου θα ακούσουν, και θα γίνουν ένα ποίμνιο, ένας ποιμένας.

PISTOS788 είπε...

zkcome !

ΓΕΝΟΙΤΟ,ΓΕΝΟΙΤΟ ΑΜΗΝ...

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΦΟΥΤΖΙ ΜΟΥ!

Ανώνυμος είπε...


πετροσ
Οι μεγαλοι αριθμοι οπως το 52 το 1762 το 1.000.234 και παει λεγοντας ολοι αυτοι οι απειροι αριθμοι βασιζονται πανω σε δεκα αριθμους αυτοι ειναι το 0 μεχρι το 9, αυτοι ειναι οι βασικοι αριθμοι. Ετσι και εμεις υπαρχουμε επειδη υπαρχουν ανθρωποι που ειναι βασικοι αριθμοι, τετοιο ανθρωποι ειναι αυτοι που καθορισαν και εγραψαν ιστορια, ειτε ως πολεμιστες ειτε ο καλλιτεχνες σοφοι δασκαλοι ηρωες κτλ. Τετοιοι ανθρωποι θα χρειαστουν να υπαρξουν ή να τους κανει ο Θεος για τις κρισημες μερες....

Δεν ξερω τι ζωη θα εχω στο μελλον, αλλα σιγουρα θα ηθελα να εχω ενα καλο ενα μεγαλο μερηδιο. καπου να παιξω και εγω, ειδαλλως η ζωη μου θα μου φανει μια βαρετη?αχαρη, ανιαρη? τελος παντον οχι ενδιαφερον ζωη, μιλαω για αυτην, γιατι αυτη τωρα γνωριζω και ξερω συνειδητα.

PISTOS788 είπε...

ΠΕΤΡΟΣ.

Δεν ξερω τι ζωη θα εχω στο μελλον, αλλα σιγουρα θα ηθελα να εχω ενα καλο ενα μεγαλο

μεριδιο, καπου να παιξω και εγω...


πρὸ τοῦ με πλάσαι σε ἐν κοιλίᾳ ἐπίσταμαί σε καὶ πρὸ τοῦ σε ἐξελθεῖν ἐκ μήτρας ἡγίακά σε,

προφήτην εἰς ἔθνη τέθεικά σε...


Σε γνωρίζω πολύ καλά, πριν ακόμη σε πλάσσω ως έμβρυον εις την κοιλίαν της μητρός σου και

πριν

γεννηθής, σε καθιέρωσα εις υπηρεσίαν του έργου μου· σε εγκατέστησα προφήτην δια τα έθνη...

ΙΕΡΕΜΙΑΣ.

ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΣ...ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΣ...ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΗ...ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ...

PISTOS788 είπε...

ΠΕΤΡΟΣ.

ΓΙΑ ΔΕΣ ΤΟ...

http://www.pronews.gr/lifestyle/tileorasi/615494_nomads-ayto-einai-pio-skliro-paihnidi-epiviosis-erhetai-stin-ellada

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΤΡΟΣ
Γενικα για αυτα τα παιχνιδια παρατηρω κατι. Παρατηρουν στη τωρινη εποχη με τα διαφορα πειραματα που εχουν κανει... να δουν πως αντιδρα ο ανθρωπος, παιρνουν εναν θρησκο, ενα βλακα ενα διασημο ενα ματσωμενο, ενα μετριο, μια ομορφη που ειναι μονο αυτο και αλλες διαφορες κατηγοριες, και τους βαζουν οοοοολους να παλεψουν για το φαγητο! Και παει το μυαλο μου στην αποκαλυψη που λεει οτι ενα πιατο φακες θα με προδωσουν λεει ο χριστος μεσο του προφητη και πως θα ερθει για τους λιγους, εφοσον οι αλλοι πουληθηκαν. Και κανουν αυτα τα τηλεπαιχνιδια σε πολλες χωρες και κοβουν αντιδρασεις, απο οτι φανηκε νικουν οι δυνατοι στο σωμα στην ψυχη και στην πιστη.

Μου αρεσει πιο πολυ αυτο το παιχνιδι απο αυτη την εριστικη αηδια που εχουν πλασαρει το survivor το big brother το γυριζουν πλεον σε νησι, ο κοσμος προσηλωμενος χαζευει την υποτιθεμενη επιβιωση. Αλλα αυτο το παιχνιδι ειναι πιο ενδιαφερον το γουσταρω, θα με εψηνε μετα απο 2 χρονια αν υπαρχει να δηλωσω συμμετοχη γιατι αυτη τη περιοδο εχω αλλο προγραμμα. Δοξα το Θεο σωματικα ειμαι πολυ γερος κ ανθεκτικος. Αν παιξω σε αυτο το παιχνιδι, θα θελα να γευτω και τις 3 κατηγοριες και διακοπες... και να μοχθησω για να φαω και την αλλη κατηγορια επιβιωση η θανατος και μαλιστα την χειροτερη κατηγορια να την ζησω πιο πολυ μη σου πω μονο αυτη. Εδω παω τωρα μεσιμερι ποδηλατο ή τρεξιμο στο βουνο 12 χιλιομετρα αλλες φορες 20 χωρις νερο και νηστικος να κανω αντοχες, για να αποκτω αντοχες, και οντως εκει που εβριζα την ωρα και την στιγμη τωρα μου ειναι σαν να μη το εκανα. Ο τραγουδιστης κανει εξασκηση και προβα 1 χρονο για να βγει στην σκηνη, ολα αυτα για καποιες στιγμες, εετσι κανω κ εγω kano προαιτημασιες σε περιπτωση που ζησω σε εκεινα τα κρισιμα 3,5 χρονια και οχι μονο, Ισως μου πεις οπως οι περισσοτεροι περαστικα σου ειναι τρελος και ανισοροπος, η απαντηση μου ειναι: ετσι πρεπει.

PISTOS788 είπε...

ΠΕΤΡΟΣ

ΚΡΙΜΑ...ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΣΕΣ...

Iππο είπε...

Αν πεθανεις πριν πεθανεις, δε θα πεθανεις οταν πεθανεις.
Πρεπει να παντρευτεις την ανιδιοτελεια προς τον εαυτο σου και κατοπιν προς τα υπολοιπα κοσμικα για να πορευτεις αγνα και καθαρα προς την αποστολη σου.
Πρεπει να αποδεσμευτεις απο την υποχρεωση να ευχαριστεις τον εαυτο σου, και οι πραξεις σου πρεπει να γινονται με αιτια την αποστολη σου....
Εχεις σταλει για να κανεις καλα πραγματα... Εχεις σταλει για να βοηθησεις τον κοσμο να γνωρισει το καλο...
Ασε τον εγωισμο σου να πεινασει και μην νιωθεις καλος αξιος και πρωτοπορος...
Νιωσε στρατιωτης.
Στρατιωτης Του Θεου!!
Πολεμησε για να ελευθερωσεις τα δεσμα αυτου του κοσμου και μαζι του, να φτασεις στο επομενο επιπεδο...
Αγαπησε τα ελατωματα σου και τις κακες σου σκεψεις, χαιδεψετα, αγκαλιασε τα, παρηγορησε τα... Κανε τα να νιωσουν καλα. Να νιωσουν ασφαλη γτ ειναι στα χερια Του Θεου.... Μεταμορφωσε τα, μεσα απο την αγαπη Του Θεου για τον Ανθρωπο...
Αποχωρησου τη θνητη σου φυση κι ασε Τον Πατερα σου να σε καθοδηγησει στα μονοπατια του πολεμιστη...
Ο Πολεμιστης δε μπορει να εχει συναισθηματα, δε μπορει να εχει κομπλεξ, δε μπορει αποθημενα...
Εχει μονο την αποστολη του....
Valar morghulis-Valar dohaeris

https://www.youtube.com/watch?v=zsCD5XCu6CM
Καλημερα Πιστε μου...Δυναμις!!!

PISTOS788 είπε...

Iππο!

Πολεμησε για να ελευθερωσεις τα δεσμα αυτου του κοσμου και μαζι του, να φτασεις στο επομενο επιπεδο...
Αγαπησε τα ελατωματα σου και τις κακες σου σκεψεις, χαιδεψετα, αγκαλιασε τα, παρηγορησε τα... Κανε τα να νιωσουν καλα. Να νιωσουν ασφαλη γτ ειναι στα χερια Του Θεου.... Μεταμορφωσε τα, μεσα απο την αγαπη Του Θεου για τον Ανθρωπο...

NEXT LEVEL...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ!!!

Vincit qui se vincit.

Κυριαρχεί αυτός που Κυριαρχεί στον εαυτό του...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ!!!

Fake Macedonia

Fake Macedonia

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ετικέτες

2012 (2) 888 (2) ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ (1) ΑΘΑΝΑΤΟΙ (1) ΑΙΩΡΗΣΗ (1) ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ; (5) ΑΛΛΑ ΝΕΑ.... (76) ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ (7) ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (10) ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ... (1) ΑΡΧΙΚΗ (1) ΑΣΚΗΤΙΚΑ (2) ΑΣΤΕΙΑ (17) ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ (7) ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ... (71) ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ. (5) ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ 'Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ... (2) ΓΙΑΤΙ; (4) ΓΙΟΡΤΙΝΑ (1) ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΣΕΥΧΗ (4) ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ (2) ΔΙΑΦΟΡΑ... (27) ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ (13) ΔΙΕΘΝΗ (8) ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ (1) ΔΥΝΑΤΑ... (16) Ε (1) Ε-ΞΥΠΝΑ... (1) ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ (1) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ (2) ΕΛΛΑΔΑ (54) ΕΛΠΙΔΑ (5) ΕΜΒΟΛΙΑ (3) ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. (7) ΕΞΥΠΝΑ (1) ΕΠΑΦΙΚΟΙ (5) ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ... (2) ΕΥΤΟΠΙΑ (1) ΖΕΠΠΕΛΙΝ (2) ΖΚΕ (39) ΖΚΕ... (20) ΖΩ ΣΤΟ ΝΗΣΙ (3) Η ΣΙΒΥΛΛΑ ΜΑΣ (1) ΗΘΙΚΑ (4) ΗΡΩΙΚΑ (12) ΘΑΛΑΣΣΑ (1) ΘΑΥΜΑ (8) ΙΜΙΑ (2) ΙΣΤΟΡΙΚΑ (2) ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ (3) ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (2) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (16) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ. (1) ΚΟΥΤΟΒΙΚ (3) ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ (2) ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ (2) ΜΑΓΕΙΑ (4) ΜΑΤΡΙΞ (1) ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ (31) ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ (5) ΝΑΖΙ UFO (3) ΝΑΖΙ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ (3) ΟΛΟΓΡΑΜΜΑ (7) ΟΜΑΔΑ-Ε (1) ΟΜΟ... (1) ΟΜΟΡΦΑ (6) ΟΡΓΗ. (1) ΟΥΑΙ (2) ΟΥΣΤ (1) ΟΥΣΤ. (1) ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ-ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ... (1) ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ (6) ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ (5) ΠΕΡΙΕΡΓΑ (16) ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ (63) ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (52) ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ (2) ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΨΕΜΑΤΑ (3) ΠΟΝΟΣ... (1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ (11) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. (8) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ (4) ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ (2) ΠΡΟΣΕΧΩΣ... (6) ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ (5) ΠΡΟΧΩ... (58) ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. (1) ΡΑΠ (1) ΡΟΜΠΟΤ (5) ΣΠΑΣΙΜΠΑ ΓΙΩΡΓΟΣ... (3) ΣΥΜΒΟΛΑ (1) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. (3) ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ... (8) ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ (20) ΣΥΝΤΟΜΑ... (1) ΣΧΕΣΕΙΣ (11) ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (9) ΤΟ ΕΛΕΟΣ (1) ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ... (7) ΤΟΓΙΟ (6) ΤΟΓΙΟ; (28) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (33) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΞΕΝΑ (12) ΤΣΙΠΑΚΙ... (7) ΥΓΕΙΑ. (1) ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ (1) ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΒΑΣΕΙΣ (2) ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ (1) ΦΟΒΙΕΣ (2) ΩΡΑΙΑ (44) BLUE BEAM (2) Chemtrails (3) Dr.MASARU EMOTO (1) H.A.A.R.P (2) THE ORION CONSPIRACY (1) Two Steps From Hell (6) UFOs (8) ZKE (6)

ΖΚΕ

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ,ΡΙΞΕ ΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ,ΚΛΕΙΣΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ.

ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ,ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΚΑΛΛΟΣ ΣΟΥ.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Αναγνώστες