Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΣΕ ΦΥΛΑΞΕΙ ΕΚ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥ ΟΣΤΙΣ ΜΕΛΛΕΙ ΝΑ ΕΛΘΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ ΟΛΗΣ ΔΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ



-ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΣΚΗΜΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ-

ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ο ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ...


ΣΠΑΝΙΕΣ ΨΥΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΔΡΕΙΑ ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΤΗΝ

ΠΕΠΑΤΗΜΕΝΗ ΟΔΟ ΤΗΣ ΕΥΡΕΙΑΣ ΜΑΖΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΑ

ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ...ΣΤΟΝ ΠΕΠΤΩΚΟΤΑ ΑΥΤΟ ΚΟΣΜΟ.


ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΙΣΤΑΚΤΗ ΠΙΣΤΗ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΝ...ΓΕΝΝΑΤΑΙ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ

ΤΡΟΠΟ ,Η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΝΔΡΕΙΑ...

ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ

ΑΥΤΟΝ ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΗΣ ΑΒΥΣΣΟΥ,

ΠΟΥ ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΑ ΑΝΟΙΓΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ,ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΗΣΕΩΣ.


ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ

ΑΒΥΣΣΟ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ.


ΓΙΑ ΤΗ ΠΤΗΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ ΑΥΤΗ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ

ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗΣ ΑΠΟΓΝΩΣΗΣ...

Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΟΡΦΗ

ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ...


ΤΟ ΦΩΣ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ...


ΜΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΕΛΚΥΕΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ ΚΑΙ

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΡΙΧΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ,ΕΠΙΚΑΛΟΥΜΕΝΟΙ

ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΘΕΟΥ...


ΚΑΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟΤΕ;


ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΥΝΤΡΙΒΕΙ Η ΚΕΦΑΛΗ ΜΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥΣ

ΣΤΟΝ ΓΝΟΦΟ ΥΦΑΛΟΥΣ,ΚΑΠΟΙΟ ΑΟΡΑΤΟ ΧΕΡΙ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ

ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟΡΓΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΒΥΣΣΟ...

ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΖΩΝΤΟΣ ΘΕΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΕΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΞΟΕΣ ΚΑΙ ΘΥΕΛΛΩΔΕΙΣ

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ

ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΥΚΛΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ...

ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΟΥ ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ -ΣΑΧΑΡΩΦ





ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ...ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ

ΕΝΤΙΜΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΟΣΤΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΥΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΙ

ΤΟ ΑΝΑΧΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥ

ΚΑΚΟΥ...




ΕΠΕΙΔΗ ΕΦΥΛΑΞΑΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΗΣ ΥΠΟΜΟΝΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΣΕ ΦΥΛΑΞΕΙ ΕΚ ΤΗΣ ΩΡΑΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΣΜΟΥ ΟΣΤΙΣ ΜΕΛΛΕΙ ΝΑ ΕΛΘΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ ΟΛΗΣ ΔΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝΤΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ

ΙΔΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ ΤΑΧΕΩΣ ΚΡΑΤΕΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΑΒΗ ΜΗΔΕΙΣ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟΝ ΣΟΥ

16 σχόλια:

Ταξιδιώτισσα είπε...

Ας ενδυναμώσει τους ειρηνικούς μαχητές Του σ΄όλη τη γη

να εργαστούν για την Αλήθεια και τη Δικαιοσύνη Του...

Ελθέτω...

PISTOS788 είπε...

Ταξιδιώτισσα!

ΓΕΝΟΙΤΟ...

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΣΣΑ!

Ανώνυμος είπε...

Iππο
Ελεος αδελφε μαυρα ματια καναμε....
μη μας το ξανακανεις!!
Παραυτα σου εκανε καλο η αποχη ...Εγραψες!!!
Δυναμις!!!

Ανώνυμος είπε...

Βλεπω μια επιταχυνση των γεγονοτων νομιζω πλεον οτι ειναι κοντα η ωρα....ας μας δωσει την ευλογια να προλαβουμε να Τον υποδεχθούμε οπως Του αρμοζει..

Ιππο και λιγα λες..
Την αγαπη μου σε ολους τους φιλους

Τρινιτακι

PISTOS788 είπε...

Iππο!

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ,Η ΑΠΟΧΗ ΠΑΝΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ...

ΚΑΙΡΟΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ...

Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ...

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ!

PISTOS788 είπε...

Τρινιτακι!

ΚΑΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ...

ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ...

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΤΡΙΝΙΤΑΚΙ!

zkcome είπε...

Πάρε, Χριστέ, τον εαυτό μου
και κάνε με Ναό δικό Σου
όπου η γαλήνη θα βασιλεύει
και η ευτυχία Σου θα θριαμβεύει.

Διότι τα όρη θέλουσι μετατοπισθή,
και οι λόφοι μετακινηθή, πλήν το έλεος μου
δεν θέλει εκλείψει από σού.
Ησαΐας νδ΄ 10

PISTOS788 είπε...

zkcome!

ΔΙΚΟ ΣΟΥ...

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΕΛΠΙΔΑ ΚΙ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ.

ΚΡΑΤΑ ΨΗΛΑ ΤΟ ΦΩΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΘΟΥΝ...


ΥΠΑΓΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ,ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΕΙΣΘΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΣΟΥ.

ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΣΕ ΔΙΔΑΞΕΙ Ο,ΤΙ ΜΕΛΛΕΙΣ ΝΑ ΛΑΛΗΣΗΣ...

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΦΟΥΤΖΙ ΜΟΥ!

ΖΚΕ...

Mysteri planet είπε...

Χαίρετε Πιστέ 788 καλώς σε βρήκα και πάλη . Θα τα πούμε λίαν σύντομος O ΘΕΟΣ ΜΕΘ ΗΜΩΝ ΄. Mysteri planet

PISTOS788 είπε...

Mysteri planet!

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ!

ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...

ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!

Μπατσιώκης Γιώργος είπε...

Αυτή ειναι η πραγματική σχέση μας μαζί του. Είναι φίλος και το χέρι του πάντα στοργικό και φιλάνθρωπο. Πάντα σε έκταση, να μας ευλογεί και να μας κρατά στην πραγματική Ζωή!

Υ.Γ Ζήτησα λίγο να ξεκουραστώ και έκλεισε τις τράπεζες....(Συγνώμη αδερφοί μου, την άλλη φορά θα προσέχω όταν ζητάω)!

Η Αλίκη Μπρο σε ψάχνει!!!! κάλεσέ την γιατί δεν θα με αφήσει σε ησυχία αν δεν μοιραστεί τις σκέψεις της μαζί σου!
Yio!!!!!!

PISTOS788 είπε...

BornGR!

ΜΗΝ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ...

ΠΟΥ ΓΥΡΝΑΣ ΜΠΟΡΝΑΚΟ ΜΑ;

Η ΑΛΙΚΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ...

ΟΚ! ΖΚΕ...

PISTOS788 είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ Ελλάδα μου…
( το άρθρο γράφηκε τον Απρίλιο του 2013)
-Δεν άντεχα άλλο φίλε μου αυτή την κατάσταση, ένας μόνιμος κόμπος έχει σταθεί στο λαιμό μου και πνίγει την αναπνοή μου. Δεν ζούμε πλέον στις μεγαλουπόλεις, περπατάς και βλέπεις ζωντανούς- νεκρούς, κάποιοι φρόντισαν και μας άνοιξαν τους τάφους μας. Έτσι πριν μπω… στο δικό μου τάφο… αποφάσισα ένα πρωινό να δραπετεύσω να πάω στη Αίγινα, να προσκυνήσω τον Τάφο του ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ.

Άκουγα αποσβολωμένος τον φίλο μου που μας ένωναν καλές στιγμές από τον Στρατό. Πήγα να τον παρηγορήσω με τα… ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα…αλλά μάλλον με παρηγόρησε αυτός με τα παράδοξα που έζησε και άκουσε σε αυτό το μυροβόλο νησί του Αργοσαρωνικού.

Αγουροξυπνημένος μου λέει βρέθηκα στο σαλόνι του πλοίου του πρώτου πρωινού δρομολογίου για την Αίγινα.
Κουβαλούσα τους εφιάλτες τις προηγούμενης νύκτας και ούτε την ματιά μου άφηνα να κοιτάζει τα φωτεινά αιγαιοπελαγίτικα χρώματα της θάλασσας και του ουρανού, αλλά το βλέμμα μου έπεσε πάνω σε ένα απλό γεροντάκι που μασουλούσε αμέριμνα το παξιμαδάκι του. Και αυτός ακόμα ο θόρυβος με ενοχλούσε, το πλησίασα και πριν ακόμη το μιλήσω αυτό έβγαλε ένα παξιμάδι και μου το έδωσε…

-«κάνει καλό, θα σου χρειασθεί για την ναυτία που έχεις», μου είπε…

που να εξηγήσω στο παππού ότι την μόνη ναυτία που είχα ήταν η αηδία που αισθανόμουν για αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.
Εκείνο που με πλήγωνε περισσότερο ήταν τα μεγάλα πατριωτικά λόγια δίχως πράξη, ο ψευτοσυνδικαλισμός από τα κομματικά κουφάρια της μεταπολίτευσης και οι αγαπητικοί λόγοι εν μέσω κοινωνικής διάλυσης κάποιων δημοφιλών εκκλησιαστικών ταγών μας.

-«…πάρε παλληκάρι μου το παξιμάδι θα το χρειασθείς, αυτό σε λίγο θα ικανοποιεί την πείνα μας!!»

Είπα ένα ξερό ευχαριστώ και ασυναίσθητα το πήρα και από τότε έγινε βάρος στην τσέπη μου. Το πλοίο έφτασε στην ώρα του και στην ανηφοριά του δρόμου για το μοναστήρι ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ δίπλα στις καστροεκκλησιές της Παλαιοχώρας δεν περίμενα και άφησα το συγκινησιακό μου φορτίο να μετασχηματισθεί σε προετοιμασία παράκλησης και προσευχής στον ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ. Και τι δεν έλεγα μέσα μου… όμως ο λογισμός μου είχε επικεντρωθεί σε πονεμένες σκέψεις που έβγαιναν με τον αναστεναγμό μου…

-Εσύ Άγιε μπορείς να καταλάβεις την αδικία , την εξαθλίωση και τον κατατρεγμό που συμβαίνει σε μένα, στην οικογένεια μου και στη πατρίδα μου, γιατί ΕΣΥ τα ένιωσες όλα αυτά μαζί με την αχαριστία και τον διωγμό που εξαπέλυσε το τότε κατεστημένο της εποχής γιατί δεν άντεχε την ταπεινή Αγιότητα ενός κατασυκοφαντημένου Ιεράρχη. Είναι τόση άραγε δυσβάστακτη η αμαρτία μας Άγιε που μας κατάντησε άνευρη κρεάτινη μάζα που δεν αντιδρά στα κελεύσματα ακόμη και αυτού του ένδοξου ηρωικού παρελθόντος μας; Που άλλοι το διαφημίζουν και άλλοι το πολεμούν φυσικά προς ίδιον όφελος, δίχωςνα τους ενδιαφέρει ότι η ΕΛΛΑΔΑ μας έγινε ένα απέραντο πνευματικό νεκροταφείο; Μήπως Άγιέ μου τα οικονομικά πακέτα τα εκπορευόμενα εκ της Ευρώπης ταπώσανε πνευματικά στόματα σε τέτοιες δύσκολες στιγμές που το Ορθόδοξο κατασκανδαλισμένο Ποίμνιο προσμένει με λαχτάρα να αντικρύσει αναστήματα σαν το δικό ΣΟΥ;
Και φυσικά ΑΓΙΕ μου δεν παρακαλάμε για συνηθισμένους Εθνοσωτήρες αλλά για ζωντανούς Αγίους Ηγέτες που θα ξαναζεστάνουν το παγωμένο αίμα του ταλαιπωρημένου γένους μας.

PISTOS788 είπε...

Μέχρι να φτάσω στο Προσκύνημα και στον Τάφο του ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ τα είχα πει σχεδόν όλα. Ήταν καθημερινή και ο κόσμος στην Ιερά Μονή ήταν λιγοστός. Από την είσοδο άρχισα να αισθάνομαι πιο ανάλαφρος, αν και με ενοχλούσε το παξιμάδι του παππού στην τσέπη μου. Πολλές φορές στο παρελθόν ζήτησα την βοήθεια του Αγίου και πολλές φορές τον επισκέφθηκα, όμως αυτή την φορά όταν πλησίασα στον μαρμάρινο τάφο του άνοιξα όσο δυνατόν τα χέρια μου και τον αγκάλιασα.

-«Βρε παλληκάρι μου πως κάνεις έτσι , σκέπτεσαι να μπεις μέσα;»

Ακούσθηκε μια φωνή από πίσω μου, τρόμαξα και γύρισα να δω ποιος αθεόφοβος δεν υπολόγιζε την προσωπική μου αυτή στιγμή της κατάνυξης. Ποίον άραγε αντίκρισα; Τον παππού που μασουλούσε το πρωί τα παξιμάδια στο πλοίο. Τι να του πω από σεβασμό προς το χώρο του Προσκυνήματος, σιώπησα, αλλά δακρυσμένος του είπα…

-«παππού χάνεται η πατρίδα μας» …
έκανα τον Σταυρό μου και πήγα να φύγω. Ο παππούς κάθισε μπροστά μου και με εμπόδισε να απομακρυνθώ λέγοντας μου αυστηρά.

-«Ποία Πατρίδα ρε χάνεται; Η βλακεία και η προδοσία μας θα χαθούν στο τέλος. Και αν χαθεί κάτι θα είναι αυτό το βρωμοσύστημα μέσα στο οποίο ζήσαμε όλοι μας και ήταν αυτό το σύστημα που κατηγόρησε άδικα αυτό τον ΑΓΙΟ που ήρθαμε σήμερα να προσκυνήσουμε. Άκου να σου πω, εγώ έχω ρίζα από την Αίγινα και η γιαγιά μου εξομολογιότανε στον ΑΓΙΟ ΝΕΚΤΑΡΙΟ και γνώριζε καλά τους κατατρεγμούς του.

-Όταν ήμουν παιδάκι αυτή η καλή γιαγιά μου έλεγε ότι θα έρθει καιρός που η πατρίδα μας θα περάσει αυτά που πέρασε αυτός ο Άγιος δηλ. την προδοσία, την συκοφαντία και την αδικία και μετά θα ζήσει τρείς συνεχόμενες ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ μέσα στην ίδια χρονιά.»

-«Τι είναι αυτά που λες παππού του είπα έκπληκτος. Άντε για την συκοφαντία και την αδικία τα καταλαβαίνω αλλά που κολλάνε οι τρείς συνεχόμενες Πασχαλιές;»

-«Άκου να δεις πρώτα θα κάνουμε Πασχαλιά στις Εκκλησιές μας, μετά θα κάνουμε Πασχαλιά στους δρόμους από την χαρά μας που θα ξεκουμπισθεί αυτό το βρωμοσύστημα που ταλαιπωρεί τις ζωές μας εδώ και χρόνια και μετά όταν λειτουργηθεί η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ θα αισθανόμασθε πάλι μέσα στις ψυχές μας Πασχαλιά.»

Φίλε μου έμεινα κάγκελο από αυτά που μου είπε ο παππούς και τα έλεγε μάλιστα αυστηρά. Μόλις πρόλαβα να τον ρωτήσω πως τον έλεγαν και μου απάντησε κοφτά
– «…Νεκτάριο με ονομάζουν και κοίτα κακομοίρη μου να μην πετάξεις το παξιμάδι που σου έδωσα, σε λίγο και αυτό θα είναι δυσεύρετο!!!»

Ο παππούς κατηφόρισε προς τον κάτω μεγαλοπρεπή Ιερό Ναό προς τιμήν του ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ, εκεί τον έχασα. Στάθηκα και έβγαλα μια φωτογραφία με τα ανθισμένα λουλούδια για να θυμάμαι αυτό το θρύλο που έμαθα με τις ΤΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΑΣΧΑΛΙΕΣ.

Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ...

Ανώνυμος είπε...

Ιππο

Καλο βολι αδερφε....
Αυτη τη φορα δυσκολα το ποταμι θα γυρισει πισω.
Τελιωνουν τα τεχνασματα των τζαναμπετηδων. (Θελω να πιστευω).
Ας τους εχουμε ολους προστατες, να ειναι ευλογημενος ο αγωνας μας.
Ας γινει το θελημα Του!!!
Δυναμις!!!

PISTOS788 είπε...

Ιππο!

ΠΑΡΗΓΟΡΟ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ,ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΩΝ Μ.Μ.Ε=ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ

ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ...

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ...

ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΑΔΕΡΦΗ ΜΟΥ!

ΔΥΝΑΜΙΣ...

Fake Macedonia

Fake Macedonia

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Ετικέτες

2012 (2) 888 (2) ΑΓΡΟΓΛΥΦΙΚΑ (1) ΑΘΑΝΑΤΟΙ (1) ΑΙΩΡΗΣΗ (1) ΑΛΗΘΕΙΑ Ή ΨΕΜΑ; (5) ΑΛΛΑ ΝΕΑ.... (76) ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ (7) ΑΠΟΚΡΥΦΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (10) ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ... (1) ΑΡΧΙΚΗ (1) ΑΣΚΗΤΙΚΑ (2) ΑΣΤΕΙΑ (17) ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ (7) ΑΧΡΙ ΚΑΙΡΟΥ... (71) ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ. (5) ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ 'Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ... (2) ΓΙΑΤΙ; (4) ΓΙΟΡΤΙΝΑ (1) ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ-ΠΡΟΣΕΥΧΗ (4) ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ (2) ΔΙΑΦΟΡΑ... (27) ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ (13) ΔΙΕΘΝΗ (8) ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ (1) ΔΥΝΑΤΑ... (16) Ε (1) Ε-ΞΥΠΝΑ... (1) ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ (1) ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΝΟΥ (2) ΕΛΛΑΔΑ (54) ΕΛΠΙΔΑ (5) ΕΜΒΟΛΙΑ (3) ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. (7) ΕΞΥΠΝΑ (1) ΕΠΑΦΙΚΟΙ (5) ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ... (2) ΕΥΤΟΠΙΑ (1) ΖΕΠΠΕΛΙΝ (2) ΖΚΕ (39) ΖΚΕ... (20) ΖΩ ΣΤΟ ΝΗΣΙ (3) Η ΣΙΒΥΛΛΑ ΜΑΣ (1) ΗΘΙΚΑ (4) ΗΡΩΙΚΑ (12) ΘΑΛΑΣΣΑ (1) ΘΑΥΜΑ (8) ΙΜΙΑ (2) ΙΣΤΟΡΙΚΑ (2) ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ (3) ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (2) ΚΟΙΝΩΝΙΑ (16) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ. (1) ΚΟΥΤΟΒΙΚ (3) ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΑΝΙΚΟΥ (2) ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ (2) ΜΑΓΕΙΑ (4) ΜΑΤΡΙΞ (1) ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ (31) ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ (5) ΝΑΖΙ UFO (3) ΝΑΖΙ-ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΝΗΣΟΣ ΑΝΔΡΟΣ (3) ΟΛΟΓΡΑΜΜΑ (7) ΟΜΑΔΑ-Ε (1) ΟΜΟ... (1) ΟΜΟΡΦΑ (6) ΟΡΓΗ. (1) ΟΥΑΙ (2) ΟΥΣΤ (1) ΟΥΣΤ. (1) ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ-ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ... (1) ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ (3) ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ (6) ΠΕΡΙ ΘΕΟΥ (5) ΠΕΡΙΕΡΓΑ (16) ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗΣ (63) ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (52) ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΤΕΧΝΕΣ (2) ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΨΕΜΑΤΑ (3) ΠΟΝΟΣ... (1) ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ (11) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ. (8) ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΤΕΧΝΙΚΕΣ (4) ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ (2) ΠΡΟΣΕΧΩΣ... (6) ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ (5) ΠΡΟΧΩ... (58) ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. (1) ΡΑΠ (1) ΡΟΜΠΟΤ (5) ΣΠΑΣΙΜΠΑ ΓΙΩΡΓΟΣ... (3) ΣΥΜΒΟΛΑ (1) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. (3) ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ... (8) ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ (20) ΣΥΝΤΟΜΑ... (1) ΣΧΕΣΕΙΣ (11) ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (9) ΤΟ ΕΛΕΟΣ (1) ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ... (7) ΤΟΓΙΟ (6) ΤΟΓΙΟ; (28) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (33) ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΞΕΝΑ (12) ΤΣΙΠΑΚΙ... (7) ΥΓΕΙΑ. (1) ΥΠΝΩΤΙΣΜΟΣ (1) ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΒΑΣΕΙΣ (2) ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΑ (1) ΦΟΒΙΕΣ (2) ΩΡΑΙΑ (44) BLUE BEAM (2) Chemtrails (3) Dr.MASARU EMOTO (1) H.A.A.R.P (2) THE ORION CONSPIRACY (1) Two Steps From Hell (6) UFOs (8) ZKE (6)

ΖΚΕ

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ,ΡΙΞΕ ΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ.

ΑΝ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ,ΚΛΕΙΣΕ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ.

ΑΝ ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΓΑΠΩ,ΜΗ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΙΩΝΙΟ ΚΑΛΛΟΣ ΣΟΥ.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ.

Αναγνώστες